Pessimal forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
6 September 2010, 19:19:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
11193 aantal berichten in 435 topics door 67 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Ovaguebeittee
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Pessimal forum
|-+  Community
| |-+  Algemeen
| | |-+  (mededeling) DOOD
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Print
Auteur Topic: (mededeling) DOOD  (gelezen 547 keer)
Squayakolio
Global Moderator
Unstoppable

« Antwoord #30 Gepost op: 28 November 2009, 16:46:17 »

Henk, mei ik de sûker?

There is a tight line between luck and skill.
istimewa
Global Moderator
Off the Charts!

« Antwoord #31 Gepost op: 4 December 2009, 19:08:54 »

Henk, mei ik de sûker?

DROOOOOOOG wahah, moest toch weer even lachen Grin

"Mr. Strasser has been killed, pick up the usual suspects.." (Casablanca[movie], 1942)
"Read everything. Listen to everybody. Don’t trust anything unless you can prove it with your own research" (William Cooper)
VeronicA.
Community member
Wicked Sick

« Antwoord #32 Gepost op: 8 Januari 2010, 09:44:49 »

Jij wel hé, stumper...  Roll Eyes

boltsjus
Squayakolio
Global Moderator
Unstoppable

« Antwoord #33 Gepost op: 25 Januari 2010, 21:16:56 »

jo peepz,

dat het forum dood is betekend niet dat we allemaal zelf dood zijn. Ik heb al enige tijd nix meer gehoord van de meesten en ben eigenlijk wel beniewd hoe het gaat met iedereen...

Met mij gaat alles prima, een paar dipjes gehad, maar ben sinds vorige week weer student. Ik ben begonnen aan de opleiding tot rijinstructeur en het gaat me tot nu goed af. Ik game nog regelmatig maar niet meer op mijn pc. Deze staat bij Maaike(nog steeds mijn vriendin) thuis, zodat zij daar haar schoolwerk op kan doen. Aangezien ik hier in Gieten maar 1 Mbit ter beschikking heb kan ik er ook weinig mee. Ik heb een Xbox aangeschaft en vermaak me er prima mee. Online gaat moeizaam, maar voor diegene die ook Live hebben en mij toe willen voegen ben ik nog steeds onder de naam Squayakolio te vinden. Verder ben ik nog 3 dagen in de week te vinden in de sportschool en ben ik sinds kort te volgen op twitter onder de naam Mafkeez_Mark.

Ik hoop een paar leuke reacties terug te krijgen.

Haije,
Mark

There is a tight line between luck and skill.
istimewa
Global Moderator
Off the Charts!

« Antwoord #34 Gepost op: 3 Februari 2010, 18:07:18 »

He Marv, euhmm ik bedoel Mark. En de rest enzo:P !

Met mij ook alles prima. Ik zit eindelijk in HAVO5, sta zo ongeveer op alles voldoende  Shocked Cheesy ! Ondertussen nog regelmatig achter de PC te vinden waar ik heel soms nog op CSS voor de rest Heroes of Newerth (DotA, alleen dan standalone en beter) met Merlin en Jorick, soms nog met Dennis en Henk.
Dat ik weer zo veel achter de PC zit heeft er mee te maken dat ik al sinds 20 aug (mijn bday) werkeloos ben. Hier komt hopelijk binnenkort verandering, heb al gesoliciteerd en heb binnenkort sollicitatiegesprek. Ik solliciteer bij een Hotel in 't dorp.
Daarnaast heb ik sinds 20 januari mijn rijbewijs, in 2 keer. Maar dat maakt niet uit:P, want ik kan vroemmmmmm vroemm 4 life. xD
Wat sporten betreft. Ben ik ook 3 keer per week in de sportschool te vinden, en ben ik ook nog steeds 3 keer per week op het voetbalveld te vinden!

WIL JE ME BEREIKEN, msn/hyves doei.

ps.: ik denk nog vaak aan jullie (L) Grin .

"Mr. Strasser has been killed, pick up the usual suspects.." (Casablanca[movie], 1942)
"Read everything. Listen to everybody. Don’t trust anything unless you can prove it with your own research" (William Cooper)
Blauwebaret
Community member
Dominating
**

« Antwoord #35 Gepost op: 5 Juni 2010, 16:45:51 »

we leven weer een beetje  Cheesy

TigerNutzz
Community member
Unstoppable

« Antwoord #36 Gepost op: 23 Juli 2010, 23:28:10 »

It's a freaking mirical

istimewa
Global Moderator
Off the Charts!

« Antwoord #37 Gepost op: 28 Augustus 2010, 13:48:18 »

HE HOI Ik denk ik kijk hier weer s even. Beter dat iemand een kamer voor mij in Groningen heeft, laat maar even weten doeii!

Pagina's: 1 2 [3] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: